26 Eylül 2008 Cuma

şok şok şok!!

Flaş flaş flaş tuba depresyona girdi...

Bundan önceki yaptığım anket şuydu :

TUBİ$ ölürse ne olur ?? herkes kına yakarım mı yapar ya.Bu nedir ya iyi ben ölüyüm o zaman kınayıda isterseniz ben alırım.Ama artık nerenize yakarsınız onu bilemem :)

Bu anketi yapmaz olaydım herkesin gerçek yüzünü gördüm.İnsanlık namına beni seven yorum yapsın öle hayatta kalmaya çalışacağım.Zaten okul,dersane,ev arası gidip gelmekten başım döndü.Birde siz üstüme gelin tam olsun.Kendimi içkiye vericem olan o olacak.Aaa Tuba alkol almış manyak mı bu dediğinizde artık dönüp kendinize bakarsınız :)

Tabi bunların hepsi şaka herkes bunu biliyor.Tamam ölünce kınayıda ben alıcam merak etmeyin ama alkol felan bana uymaz :) Bunu bilen biliyor.Ama o kına yakarım oylarını görünce aklım gidip gidip geldi artık okulda sevgili türkçe öğretmenimle kanka naber diye konuşur oldum :) düşünün artık :)))

4 yorum:

  1. Daha çok gençsin, hayatta kalmalısın :) Görecek çok şey var bu hayatta ;)

    YanıtlaSil
  2. haha ewettttttttt :D daha çok genciiimmmmm :D :D

    YanıtlaSil
  3. İnsan namı için burdayım Tuba, görevimi yerine getiriyorum. Ama yine de kına yakarım. :P

    YanıtlaSil
  4. bak baaakk ablamsın saygıda kusur etmem eywallah ama yani olmaz şu ortamda şu (:

    YanıtlaSil