9 Ağustos 2008 Cumartesi

flicker :P
















Bu siteye "SANATIN DEHASI" diorum kendimce.Gerçektende müthiş bir site özellikle resimlerin anlamları çok farklı.Mesela yukarıdaki resim gerçekten benim için çok anlamlı bir resim.Hadi diyelim insan bir anlam çıkartamadı bu resimden en azından bu resimden insan gözünü alamıyor.Tabi bu siteye kendimce bir kaç resim kattım ama insanlar ne düşünür bilemem resimlerim hakkında.Farkındaysanız bloğumun yan tarafında bir slayt gösterisi var işte o benim flickerim.Bakarsanız çok memnun ve bahtiyar olurum. (: Sağlıcakla kalın hoşçakalın .. :)


sewgilerimle
Tuba Mermer ... :)

3 yorum:

  1. Bahtiyarım canım benim, fotoğrafların çok tatlı. (:

    YanıtlaSil
  2. taze bloggerı bi görelim dedim :)) bu blog iyi iş yapar hayırlı olsun Tuba'cığım :) Çok şeker bir yazım dilin var

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler :) bloğumun sevildiğini görünce çok hoşnut oldum (:

    YanıtlaSil