30 Ağustos 2008 Cumartesi

oruç geliyor (:















Okulların başlamasına az kaldı ve oruçta tutacağım gerçekten zor günler geçireceğim.Eee artık genç kız olduk oruç tutmanında vakti geldi.Hele hele ben o "RAMAZAN PİDELERİNİ" çok özledim.Taze taze çıtır çıtır gerçekten iftar vaktinde açken çok güzel yeniyordu.Hele o iftar zamanını bekleyen insanlarada bayılıyorum.Açlıktan bayılıyolar ve iftara 2 SAAT 10 DAKİKA 58 SANİYE kaldı diye sayanlara bayılıyorum.Bide o akşam ezanı sesine Allah içimi kemiren o sıkıntı uçup gidiyor neredeyse.Ben yanarım yanarımda şuna yanarım okul zamanında nasıl tutacağım.Arkadaşlarım gözümün önünde o patatesleri o colaları löp löp götürürken benim azımın suyu akacak işte ben buna yanarım :( Neyse ama genede oruç tutmak gibisi yok.Allah'a şükretmeliyizki bize böle nimetler verdi...

7 yorum:

  1. burdan bütün bakkal amcalara sesleniyorum lütfen ramazan pidesini bakkalınızdan eksik etmeyin lütfen :)

    YanıtlaSil
  2. Orucun en önemli faziletlerinden biri insana sabrı öğretmesidir. Oruç tutarken zaten insana manevi bir huzur geldiği için inan arkadaşların yese bile senin canın istemez. istese bile, kendini tut canım aaa. (:

    YanıtlaSil
  3. onu biliyorum zaten kendimi tutacağım.Koy ver gitsin yapmıcam :) Zaten Allah'ta bize sabır verir bunun üzerine ayrıca başka faziletlerde var mesela aç kalan insanların durumunu anlıyorsun yaaa :D

    YanıtlaSil
  4. yaw ben buna çok şaşırıyorum.herkes oku zamanı nası tutcaz diyo ben de okuldayken daha az zorlanıyorum.hemen akşam oluveriyo sankim.bi de geçenlerde bi yerde okumuştum: başkaları sen oruçken senin önünde yemek yediklerinde melekler sana dua ederlermiş. :)

    YanıtlaSil
  5. Allah'a şükrediyorum verdiği nimetler için

    YanıtlaSil