2 Ağustos 2008 Cumartesi

hafta sonlarımızı yiyen düğünler

Her zaman böle olur hafta sonları bir yerlere gitmek istersin ama düğün kına derkennnn bir bakmışsınızkii pazartesi oluwermiş bizim bu düğünden çektiklerimiz neler cnnmmm her kesin bir haftasonusu wardır ama bunun tadı doya doya yaşanılamaz ailelerimiz bizide sürükler we düğünde oynama teşfik ederler we bu sayede kurtlarımızı dökmüş oluruz ben bugün pikniğe qitmek istiyordumm yaa mesela bu haftada düğün war bugün kına yarın düğün bizim adetler böledir nişan,kına,düğün ne bu ya nikah yapıp olup bitsin ama ben gelin we damadada hak weriorum çünkü 1 kez ewleniyorlar we eğlenmeye hakları war yani bu konuda çook kararsız kaldım we çıkmaz bir yoldayım bana yardım edin yorumlarınızla lütfen bana destek çıkınız desteğe çoook ihtiyacım warr...!

2 yorum:

  1. canikom çok güzel olmuş, ne güzel içini dökmüşsün sen öyle. (:
    Ben de katılıyorum kaç haftadır düğün yüzünden spora gidemedim ya Hu. :P
    Ama noktalama işareti kullanırsan, anlaşılman daha kolay olur. Bir dee w kullanmasan v harflerinin yerine süper olacak. (:

    YanıtlaSil
  2. tmm abla saol öle yaparım ama acemiyis daha yaa :D

    YanıtlaSil