29 Ağustos 2008 Cuma

son günlerdeki halsizliğim :(

evet son günlerde gerçekten kendimi o kadar halsiz hissettimki sanki üstüme "ÖKÜZ" oturmuş gibiydi :) onun için bloğada biraz ara vermek zorunda kaldım.Ama hayranlarımı bundan mahrum bıraktığım için çok üzgünüm ve tekrar tekrar özür diliyorum.Hasta oldum herhalde bilemiyorum ama her hangi bir hastalık beklentisi yok gibi görünüyor.Bunun nedenini gerçekten merak etmeye başladım.Biri bana yardımcı olabilir mi acaba yediğim gıdalardan mı böle yataklara düştüm acaba evet bunun sorununu çözmek halime çiçek'e düşüyor.Kendisi çok mütavazi oldukça güzel ve gıda mühendisi hanım efendisidir.Kendileri benim kuzenin olmakla kalmaz öz ablam gibidir :) neyse bırakalım onu bunu şu hastalık mı neyse bir çözüm bulalım yardımlarınızı bekliyor olacağım.Ben bu hale düşecek kızmıydım beee :(

2 yorum:

  1. Merak etme, bir gıda mühendisi hanımefendisi olarak senin ilacını ben bulacağım. (:

    YanıtlaSil
  2. sana güweniyorum (: beni kurtaracağına inanıyorum ablacığımmmm :D

    YanıtlaSil