22 Haziran 2009 Pazartesi

Düğünün yorgunluğu! :D:D

Haftasonu hem eğlenceli hem muhteşem bir haftasonuydu..!

KINA...
Cumartesi sabahı babamın hadi kızım kalk sesiyle uyandım.Bir kaç hazırlıktan sonra keçiörene gidene kadar nefesimi tuttum ve o uykuyla keçiörende yattım..Mağlum dayımın düğünü keçiörende, sabah gitmek şart..

Neyseki akşam oldu saat 4:00 civarı yemek yedikten sonra kuzenlerimle kuaföre gittim...Mal bir kuafördü ben dalgalı fön istedim uçları kıvır kıvır bu hepsini birden yaptı ve öle bir kabardıki, saçımı görseniz kusarsınız! O derece mal olmuştum neyseki düzelttiler ve kınaya öyle gittim baktım topuklular sıktı gittim bindallı mı giydim (: Kınada aman kızım pek güzel olmuşsun sözlerinden geçilmiyordu.. :)))

Biraz kurtlarımızı döktükten sonra kızın kınasını yakmaya gittik ve bir arabaya 11 kişi binmiştik (:(: Neyseki gittik ve ordada herkes bana alıcı gözüyle bakıyordu :S:D
Kızın kınasını yaktık ve korna sesleriyle erkek kınasına geldik..

Orada kız tarafı erkek tarafı derken hiç kimse sohbetini yarıda kesip gidemedi ve 7:00de başlayan kına 12:00'de sona erdi..

DÜĞÜN...

Gene sabah babamın tatlı sözleriyle uyandım..Kahvaltımı yaptım ve doğru kuaföre gerçekten çok güzel olmuştum(resimleri bilgi.ye yükeyince göstereceğim).
Balodaki kıyafetimi giydim majyajımı yaptım ve doğruca düğün salonuna...

Düğün başladı vee biz pistin tozunu attırmaya başlamıştık pistten inmeyen bu kuzenlerin halayda,kolbastıda ayakkabıları ayağından çıkıp milletin kafasına doğru dannn ediyordu =)

Terden ölüyordum..Düğün bitti ve konvoy halinde korna sesleriyle eve doğru gittik hepimizde bir bitmişlik hal vardı..Bütün kuzenler evi birbirine kattığımız için bizi kovdular arka bahçede oturduk..Aradan zaman geçti ben eve gitmiştim üstümü değiştirip yattım.. =)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder