18 Haziran 2009 Perşembe

tuğba bloğuna geri döndü !! :)))

Teknik aksaklıklardan sonra ve işte buradayım :)))

Okul felan derken maraton tabi bloğuma zaman ayıramadım lakin yazın kendimi buna adıyacağım =) Bu yıl SBS sınavı yüzünden genellikle bloğumla ilgilenemedim,yazı yazacak zaman bulamadım..Sizden tekrar tekraar özür diliyorum ancak hatamı telafi etmeye varım =))
Bu sene güzel gibiydi..tabiki çok yoğundu ama liseye doğru adımları atmaya başlıyorum yeni heyecan tabiki =)
he saçlara gelince uzadı arkadaşlar kestirme hali kalmadı :)) inşallah en yakın zamanda gösteririm :) SBSye gelince güzeldi ancak matematikte batırmışım her öğrenci gibi :)) Bilemiyeceğim ne yapacağım hangi liseye gideceğim artık ilerleyen dakikalarda bunu göreceğiz =)) Neyse benden bu kadar yaz sezonunda her gün buradayım, kışı kapattık :D Sağlıcakla kalın :) Bir dahaki yazıya kadar hoşçakalın :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder