28 Haziran 2009 Pazar

havuuuzzz :)

Çok yorgunum ancak sizinle bunu paylaşmak istiyorruumm :)(:

Havuza gitttiim :)

3 arkadaş kara vermiştik ve havuza gidecektik..Biz bu senenin başından beri bu havuz işini ayarlarken cuma günü olsun gidelim dedik :)
Perşembe günü yağmur yağmasıyla Allah'a nasıl dua ediyoruum!! Allah'ım nolur yarın yağmasın diye hatta arkadaşla anlaştık namaz bile kıldık :):) Ertesi sabah hava açık ve güzeldi çantamı aldığım gibi yollara düşmüştüümm..

İlk önce türkerlerde en yakın arkadaşım herşeyim olan gizemle buluştum :) kızılayın ortasında bir sarılışımız var gözlerim bie doldu..O derece özlem duymuşum kendisine neyse keçiören otobüsüne bine bilmek için biraz yürüdük gizem bana doğum günü hediyesi almış :):) 3 temmuz doğum günüm olunca unutmamış tabi :):) birde mektup yazmış (ağladım)..keçiörene ulaştık ve öteki arkadaşımız seminayla buluştuk hepimiz taktık çantaları kolumuza gittik havuza.
önce kapalıya gittik fazla eğlenemedik..zıplama bağarma gibi şeyler olmadığı için sadece yüzdük....!
Neyse en sonunda açık havuza gittik tam havuza giricem suyu yeni doldurmuşlar buz gibi suyun içine girince kanım bile dondu.Çıktım krem felan sürdüm derken geri girdim :) insan sonra alışıyor zaten güneş bir gidiiip bir geliyooor ama birazda olsun yanmıştım zaten esmerim..

Gerçekten çok eğlenceliydi havuza atlıyoruz gülüyüruz dalıyoruz derken galiba beni güneş çarpmış ve fazla su almışım çıkarken böyle sarhoş gibi çıkıyordum =)=)artık nasıl yorulmuşsaamm...

Eve gittim ve gerçekten ben şunu anladımki havuz felan bahaneydi gerçekten sadece arkadaşlarım !! Onları gerçekten çok özlemişim..Hepsini çok ama çoook seviyorruuummm...... <3<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder