18 Haziran 2009 Perşembe

geçen hafta heyecanı ! =)

Artık lise adımlarına başlıyorumm.. :)) 2008-2009 eğitim yılınıda bitirmiş olduk :) Artık 8. sınıfıda bitirdim. 3 yıl test çözme derdi yok :)) Geçen hafta gerçekten çok güzel bir haftaydı. =) Pazartesi balomuz vardı akar otelde :)) gerçekten çok ama çok güzeldi..Salı okul kermesi vardı aslında kermeste biraz eğlendikten sonra gençlik parkına gittik kamikaze disco ve crazy dansa bindim :)) midemin bulanmasıyla beraber kafayı bulmuştum (: Diğer gün arkadaşlarla kurtuluş parkında piknik yaptık diğer günde öle kurtuluşta geçtikten sonra karne günü gelmişti :)) Karnemde TEŞŞEKÜRÜ görünce hayat maxsimumda gibi havaya zıpladım :)) Çünkü ben teşşekkür beklemiyordum :))


mor-siyah elbiseli olan benim :)) O haftada öylece bitmişti ama gerçekten muhteşem bir haftaydı...İnşallah sizde böyle eğlenirsiniz (((:


2 yorum:

  1. liseye geçiş hayırlı olsun :D ama sana kötü bi haberim var 3 yıl test çözme derdi yok falan diyolar ya hepsi yalan :D bu sene lise 1 bitti.geçen sene çalıştığımdan çok çalıştım be :C lanet olsun kandırıldık xD bu çalışma,test çözme işi sürekli artacak gibi geliyo bana :C

    YanıtlaSil
  2. poff... valla mı? hayal kırıklığına uğradım şuanda..valla hayat bir sınav zaten ne diyimki..çalışacaz :)) :((

    YanıtlaSil