19 Haziran 2009 Cuma

okeyy (:

Dün bütün gün tatile girmiş öğrenci sıfatıyla evde pineklerken aklıma birden okey oynamak geldi :)

Can sıkıntısından patlıyorken bütün gün abimi,Halime Çiçek'i,Ali Çiçek'i (kuzenlerim) okey oynamak için zorluyordum. :) Tabi öğlen oynayacaktık ancak Halime ablamın evde olmayışı sürekli gezmesi akşamı bulmuştu..Akşam 4 kişi toplandık ve masayı hazırladık.
Oyunda yenilirken birden Ali abim bana sağolsun okey attı :)) Balığına bittim :)))
Ustaca oynayamıyoruz ama geçen yıl her gün okey oynamaktan okeykolik olmuştuk =) Ustası gibi birşey olduk..Geçen sene artık rüyalarımda kendime okeykolik tuğba demeye başlamıştım.. :)

Tam yenip oyun bitecekken karşı tarafın şansı dönmesin mi ! Onlar yendi alçaklar..!!


AA(ali-aykut) - TH (tuğba-halime) olmuştuk..

yenildik..

Aslında anlayamadığım birşey var abim sürekli telefonda sevgilisiyle mesajlaşırken bitiyor!
Benim abimin olmasının avantajı işte :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder